המראה המושלם: טיפול 10,000 לפנים

הצערת עור הפנים, מילוי קמטים ושדרוג המראה הכללי באופן הרמוני - טיפול מקיף, ללא התערבות כירורגית, תחת קורת גג אחת איננו חלום, אלא מציאות

מאת: ד"ר לורה מוצ'ניק 

1
מדריך היופי השלם

כאשר אנו מדברים על טיפול 10,000 לפנים, זהו רק ביטוי לשלל אפשרויות הטיפול הקיימות כיום להצערת עור הפנים, ובהן הזרקות כדוגמת חומצה היאלורונית, בוטוקס ועוד. במאמר זה נציג את המדריך המקיף למגוון הטיפולים.

2
איזה טיפול קוסמטי כדאי לעשות, במקום ניתוח מתיחת פנים?

אחד הטיפולים האיכותיים ביותר, למתיחה ולהצערה של עור הפנים (אנטי אייג'ינג) הוא הטיפול החדשני שנקרא one up Lifting. הטיפול נעשה ללא התערבות כירורגית - ומשלב מתיחה, מילוי ושיפור הטקסטורה. התהליך משלב שימוש בחוטים למתיחת הפנים: מדובר בחוטים מיוחדים ודקים, אותם מחדירים בעדינות לשכבת הדרמיס בעור; ולאחר מתיחתם, לאורך האזור הרצוי בעור הפנים, המראה נותר מתוח וצעיר. בנוסף הטיפול כולל במידת הצורך הזרקת חומצה היאלורונית, רדיאס, בוטוקס וסקינבוסטר לשיפור הטקסטורה ומרקם העור.

ההליך איננו כרוך בניתוח ואיננו מכאיב, נעשה בהרדמה מקומית - וללא חבישה או צלקות. כבר אחרי שעה, ניתן לראות את התוצאות המדהימות. החוטים מתמוססים כעבור 6-7 חודשים ואפקט המתיחה נשמר למשך שנה וחצי-שנתיים, תלוי באזור הטיפול ובגיל המטופל.

3
מה תפקידה של החומצה ההיאלורונית? באיזה עוד חומרי הזרקה יעילים נעשה שימוש?

לחומצה תפקיד חשוב בשמירת לחות ונפח העור; והטיפולים הקוסמטיים העיקריים שבהם נעשה שימוש בחומצה היאלורונית הינם: מילוי קמטים, מילוי שפתיים והוספת נפח לסנטר וללחיים. טיפולי הזרקה נוספים הרדיאס – חומר מילוי על בסיס סידן שמעניק הרמה של האזור ונפח. הבוטוקס משמש בעיקר להעלמת קמטים באזור העליון של הפנים - וליצירת מראה עור חלק וצעיר. 

4
מהם השימושים האידיאליים הנעשים בחומרי המילוי?

מילוי קמטים בפנים, כגון קמט נאזולביאלי (בין אף לשפה), קמטי מריונטה (בקצות השפתיים), מסביב לפה (לרבות לשם עיבוי שפתיים) והאף, וכמובן פיסול הפנים על ידי הוספת חומרים נפחיים מסוג XL / XXL של חברת סטילאז'.  

בטיפול מסוג זה, אנו מעניקים לפנים את מראה המשולש הטבעי של עצמות לחיים מורמות ובולטות, שהולכות וצרות עד לאזור הסנטר. כל המוצרים מכילים תוספת לידוקאין ולכן הזרקה שלהם אינה מורגשת ואינה כואבת. בנוסף לכך, רוב ההזרקות מתבצעות בטכניקת ה-Softfilling ע"י מיקרו קנולות המאפשרות טיפול מהיר, אחיד וללא סימנים או שטפי דם.

5
מה באשר לטיפולי הלייזר?

טיפולי לייזר מקצועיים נחשבים מובילים ובטוחים; ומסייעים רבות לשיפור מרקם העור ומיצוקו, בהצערת העור, בטיפול בנימים, בהעלמת ורידים, בכתמי עור ובצלקות אקנה. מכשירי הלייזר משמשים גם לטיפולי הסרת שיער בכל חלקי הגוף, ביעילות.

בעזרת הלייזר, נעשה גם טיפול משולב לצוואר, למחשוף ולכפות הידיים - בשיטה ייחודית, של הזרקת חומרי מילוי מתקדמים, בשילוב טכנולוגיית לייזר, המטפלת בשכבות העמוקות של העור, גורמת לעור להחליף טקסטורה, להתחדש ולייצר קולגן טבעי. הטיפול כולל סדרה בת 3-6 טיפולי תחזוקה חודשיים.

6
האם פילינג נעשה כחלק אינטגרלי מכל טיפול פנים?

טיפול פילינג רפואי הוא טיפול מורכב - וההתאמה נעשית באופן אישי לכל אחת. לא כולן זקוקות לאותו הטיפול. פילינג הוא אחד האמצעים היעילים להצערת עור הפנים - על ידי קילוף השכבות החיצוניות של עור הפנים וחידוש העור. הקילוף מעניק לעור מרקם רענן, מחליק קמטים "קלים", מבהיר את עור הפנים ומעלים אקנה, כתמים שטחיים ויובש. תפקידו של הפילינג הקל הוא להסיר רק את השכבות העליונות ביותר של העור - והוא מתאים למי שרוצה לחדש את עור הפנים. 

7
מהו האינפיוז'ן?

מכשיר להחדרת חומרים חיוניים לעור, ללא שימוש במחט, בשיטת אלקטרופורציה. הטיפול מעניק לחות לעור, מטפל בנזקי גיל, שמש, יובש וכתמי עור. הטיפול אינו פוצע את העור, אינו כואב ומהווה השלמה לכל טיפול אסתטי.

8
לסיכום, איזה טיפולים הכי מבוקשים להצערת עור הפנים?

טיפול לצוואר נפול, בעזרת חוטי אפטוס, טיפול לשקעי עיניים, טיפול בקו הלסת, הרמת גבות בעזרת חוטים, הענקת לחות מרוכזת לעור, בעזרת חומצה היאלורונית, טיפול במחשוף (הדקולטה) ע"י טיפול משולב של לייזר והידרומקס ופילינגים קלים ובינוניים.

ד"ר לורה מוצ'ניק עוסקת ברפואה אסתטית.

סייעה בהכנת הכתבה: רון שגב פינקלמן, כתבת zap doctors.

בואו לדבר על זה בפורום מתיחת פנים ללא ניתוח והצערת העור.